سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم از خدا بترسید که چه بسیار آرزومند که به آرزوى خود نرسید ، و سازنده‏اى که در ساخته خویش نیارمید ، و گردآورنده‏اى که به زودى گردآورده‏ها را رها خواهد کرد و بود که آن را از راه ناروا فراهم آورد ، و حقى که به مستحقش نرساند ، از حرام به دست آورد و گناهش بر گردنش ماند . با گرانى بار بزه ، باز گردید ، و با پشیمانى و دریغ نزد پروردگار خود رسید . « این جهان و آن جهان زیانبار ، و این است زیان آشکار . » [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :44
کل بازدید :169427
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/8
8:12 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

بیانیه محکومیت جمعی از امت حزب الله در پی هتک حرمت به دفتر نماینده ولی فقیه در یزد

بسمه تعالی
لَئِنْ لَمْ یَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِی الْمَدِینَةِ لَنُغْرِیَنَّکَ بِهِمْ ثُمَّ لایُجاوِرُونَکَ فِیها إِلاّ قَلِیلاً (60) مَلْعُونِینَ أَیْنَما ثُقِفُوا أُخِذُوا وَ قُتِّلُوا تَقْتِیلاً (61) اگر منافقان و بیماردلان و آنها که اخبار دروغ و شایعات بى اساس را در مدینه پخش مى کنند دست برندارند، تو را بر ضدّ آنان مى شورانیم، سپس جز مدّت کوتاهى نمى توانند در کنار تو در این شهر بمانند(60)و از همه جا طرد مى شوند، و هر جا یافته شوند گرفته خواهند شد و به سختى به قتل خواهند رسید.(61)
با نهایت تاسف خبر هتک حرمت به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را شنیدیم.
قطعا اگر قوه محترم قضائیه در برخورد قاطع با سران فتنه وحرمت شکنان عاشورای تهران تسریع می نمود و برهم زنندگان امنیت کشور را به سزای اعمال ننگینشان می رساند اکنون شاهد اینگونه اعمال مغرضانه و ساختارشکنانه آن هم در یزد دارالعباده نبودیم و این زنگ خطری است برای آنان که دم از آشتی و وحدت آن هم با محاربان و معترضان به ساحت ولایت می زنند و این نشان می دهد که هرگونه نرمش و کوتاه آمدن نتیجه ای جز جری تر شدن جریان فتنه نخواهد داشت.
امت حزب الله یزد گرچه از حضور برخی افراد معلوم الحال در بیت نماینده ولی فقیه در استان دلی پرخون دارد و ماه ها از عدم اتخاذ موضع شفاف امام جمعه محترم یزد در وقایع پس از انتخابات و عضویت ایشان در شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و تائید بیانیه های ساختارشکنانه و معاندانه آن مجمع،قلبی مالامال از درد دارد اما هتک حرمت به دفتر نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در استان را برنتافته و آن را از عمق جان محکوم می نماید.
در پایان از مسئولین قضائی و امنیتی استان قاطعانه می خواهیم با تمام توان نسبت به شناسائی عامل یا عاملان این فتنه از هر دسته وگروه اقدام و در اسرع وقت آنان را به امت حزب الله معرفی نمایند.والعاقبه للمتقین  جمعی از امت حزب الله یزد

 

جمعی از طلاب و روحانیون استان یزد در پی هتک حرمت بیت چهارمین شهید محراب

 به دیدار حجت‌ الاسلام صدوقی رفتند و این حرکت فتنه‌ جویانه را محکوم کردند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان یزد شنبه شب در این دیدار با دعوت از طلاب و روحانیون به حفظ آرامش اظهار داشت: تا زمانی که پرونده‌ ای در دادگستری در دست بررسی است، نباید حکم صادر کنیم و بی ‌جهت گروه خاصی را مورد اهانت قرار دهیم. حجت ‌الاسلام محمدعلی صدوقی افزود: مواضع و صحبتهای ما بر اساس تکلیف شرعی است و در راستای خط امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می‌ کنیم. وی خاطرنشان کرد:‌ هتک حرمت به بیت شهید محراب، آیت ‌الله صدوقی هرچند سنگین است اما طبیعی است و در راه پاسداری از اسلام و حمایت از حق و حقیقت باید هزینه بپردازیم. صدوقی تلاش برای حفظ وحدت جامعه را ضروری خواند و بیان داشت: تندروها وحدت جامعه را نشانه رفته ‌اند و نمی‌ خواهند کشور آرامش داشته باشد. وی همچنین تاکید کرد: در این زمینه باید نسبت به حوادث با سعه صدر برخورد کرد.صدوقی رسیدگی دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی استان را خواستار شد و بر پیروی از راه ولایت و زندگی ائمه معصومین (ع) تاکید کرد.
یکی از این روحانیون نیز در این مراسم به نمایندگی از سایر طلاب و روحانیون، مذهب، مردم و رهبری را سه رکن اساسی انقلاب دانست و بیان داشت: دشمن در طول تاریخ انقلاب با این سه رکن به مبارزه برخواسته است و وحدت و یکپارچگی مردم را تحت‌ الشعاع قرار داده است. مدرسی خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب با اصل ولایت ‌فقیه مشکل داشته است. وی عنوان کرد: بیت نماینده ولی ‌فقیه در استان، مرکز مردمداری و دینداری و مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بی‌ حرمتی به آن محکوم است و از آنجا که این بی‌ حرمتی در استان ایجاد ناامنی و آشوب و بلوا می کند، رسیدگی دستگاه قضایی و امنیتی استان ضروری است. http://www.yazdfarda.com/news/20977.html


88/10/22::: 3:53 ص
نظر()