سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :47
کل بازدید :169399
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/7
3:19 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه
کشتار تفریحی مردم! جنایت جدید آمریکایی‌ها

روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داد: گروهی از سربازان آمریکایی در افغانستان به کشتار تفریحی غیرنظامیان افغان متهم شده‌اند. به گزارش شبکه ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد که گروهی از سربازان آمریکایی در افغانستان به کشتار تفریحی غیرنظامیان افغان متهم شده‌اند. بنا بر گزارش روز یکشنبه این روزنامه آمریکایی، بر اساس اسناد قانونی نظامی این کشور و گفتگو با برخی افراد درگیر در این پرونده، اعضای یک دسته از تیپ رزمی پنجم استرایکر، در این پرونده متهم هستند. در این گزارش آمده که این بازی در زمستان سال گذشته و زمانی که یک مرد تنهای افغان در روستای لامحمدکلای با سربازان روبرو شد، آغاز شده است.

براساس این گزارش، هنگامی که این مرد به آنها نزدیک می‌شده، یکی از سربازان با این ترفند که مورد حمله قرار گرفته‌اند، یک نارنجک را روی زمین انداخته و دیگران نیز به روی این مرد آتش گشوده‌اند. گزارش‌ها حاکی است که بعد از کشته شدن این پیرمرد، تنها واکنش سربازان آمریکایی قهقهه آن‌ها به خاطر کشف این بازی جدید بوده است! بنا بر گزارش واشنگتن‌پست، این حمله مرگبار بی‌علت، سرآغاز یکسری تیراندازی‌های چند ماهه به غیرنظامیان افغان بود که منجر به طرح ادعاهای هولناک علیه سربازان آمریکایی از زمان آغاز حمله آمریکا در سال 2003 به افغانستان شد.

بنا بر این گزارش، اعضای این دسته همچنین به مثله کردن و عکس‌برداری از اجساد و همچنین جمع کردن جمجمه و دیگر استخوان‌های بدن قربانیان شده‌اند.

پدر یکی از سربازان این دسته اعلام کرد که پس از آنکه پسرش با او درباره اولین قتل صحبت کرد، دفعات زیادی سعی در گزارش این موضوع و هشدار به ارتش داشته اما از سوی ارتش آمریکا به گفته‌های او توجهی نشده است. واشنگتن‌پست در ادامه افزود: در اسناد ارتش آمریکا آمده است که پنج عضو این واحد بین ماه‌های ژانویه و مه، سه فقره قتل در قندهار مرتکب شدند. این روزنامه در ادامه تاکید کرده که در این گزارش، مقامات ارتش آمریکا انگیزه‌ای برای این کشتارها بیان نکرده‌اند اما بررسی اسناد دادگاه نظامی و مصاحبه با افراد آشنا با روند تحقیقات نشان از آن دارد که این کشتارها اصولاً به عنوان تفریح توسط سربازانی صورت گرفت که به اشتیاق به مصرف حشیش و الکل علاقه شدیدی داشتند و با این حال سربازان متهم در این پرونده همچنان اشتباه بودن این اقدام را انکار می‌کنند. کد خبر:62507 - http://www.rajanews.com/detail.asp?id=62507