بچه هاي سمپاد يزد
فهرست دوستان
اين کاربر هيچ دوستي ندارد.
 
از نگاه ديگران

نظري در مورد اين كاربر ارسال نشده است.


مشخصات
بچه هاي سمپاد يزد
وبلاگ : دانش پژوهان سمپادي
پارسي يار : بچه هاي سمپاد يزد
بچه هاي سمپاد يزد

نام: بچه هاي سمپاد يزد
نام مستعار: بچه هاي سمپاد يزد
استان محل سكونت: يزد
شهر: يزد
آدرس: يزد - مهدي آباد - مجتمع اموزشي شهيد صدوقي يزد - مجموعه مدارس سمپاد
تاريخ عضويت: 88/10/2
سن وبلاگ : 14 سال و 3 ماه و 6 روز
شغل: درس مي خوانم
وزن: 65
قد: 150

لينك مورد علاقه: www.gharbshenasi.blogfa.com

لينك مورد علاقه: www.daneshpajooh.blogfa.com

لينك مورد علاقه: www.farsnews.com

درباره خودم: سلام خدا بزرگتر از همه معبودهاي تصنعي است. ديديم كه برخي سمپادي ها زيادي ادعا دارند، بيش از اونچه كه هستند. ديديم برخياشون خيلي از انقلاب طلبكارند، بدون اينكه كار به درد بخوري براي كشور كرده باشند. تصميم گرفتيم ما هم با تلاش و جديت وارد عرصه شويم تا اونها و بقيه بچه هاي سمپادي و نمونه اي و شاهدي بدونند كه بچه هاي امام و انقلاب همه جا مهياي نبرد نرم و سخت هستند. شعارهاي اصلي ما: مطالعه و تفكر، سپس قضاوت/ غربگرايي و سياسي كاري، هرگز/ اسلام گرايي و سياست داني، هميشه/ ادعاي بي دليل و استكبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسي و غرب شناسي،مداوم و دقيق.
توضيح: سلام بالاخره بعد از مذاکراتي که با رفقاي فعلي و قبلي سمپادي با چند تا از دوستان تصميم گرفتيم که اين وبلاگ رو راه بندازيم تا چند نفري که با دروغ و دغل کاري تلاش مي کنند بين بچه هاي سمپاد نفوذ کنند و اونها رو به سمت اهداف سياسي و اجتماعي و علمي غرب و صهيونيسم و ضد انقلاب بکشند، رسوا کنيم. البته ما در اين وبلاگ نقد حرف هاي اونها رو مي گذاريم و سعي مي کنيم که از آوردن اسم اونها جلوگيري کنيم، مگر اينکه چي بشه، تا بلکه اونها هم دست از اين سياه بازي ها بردارند وبه دامن بچه هاي متعهد سمپاد برگردند. ان شاء الله.
بهترين حرف: سلام خدا بزرگتر از همه معبودهاي تصنعي است. ديديم كه برخي سمپادي ها زيادي ادعا دارند، بيش از اونچه كه هستند. ديديم برخياشون خيلي از انقلاب طلبكارند، بدون اينكه كار به درد بخوري براي كشور كرده باشند. تصميم گرفتيم ما هم با تلاش و جديت وارد عرصه شويم تا اونها و بقيه بچه هاي سمپادي و نمونه اي و شاهدي بدونند كه بچه هاي امام و انقلاب همه جا مهياي نبرد نرم و سخت هستند. شعارهاي اصلي ما: - مطالعه و تفكر، سپس قضاوت. - غربگرايي و سياسي كاري، هرگز. - اسلام گرايي و سياست داني، هميشه. - ادعاي بي دليل و استكبار و غرور، ممنوع. -دشمن شناسي و غرب شناسي،مداوم و دقيق.


ParsiBlog.com ® © 2010