سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص کریم و بزرگوار، نزد خداوند، خرّم و با پاداش است و نزد مردم، محبوب و باشکوه . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :18
کل بازدید :168796
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/1/10
6:34 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

- واقعا خدا را شاکرم که در ایامی زندگی میکنم که  هوشمندی و بصیرت مردم مسلمانم و رسوایی گندم نمایانان جو فروش را شاهدم.

- خدا را شکر می کنم که دشمنان این مردم و سیاسی کاران بی ریشه، اینقدر احمقند که به حلقه به گوشان خیابانی اشان حکم کردند که گورشان را در عاشورای 1431 بکنند و آنها را در زباله دان تاریخ دفن کنند. میرحسین موسوی و کروبی و خاتمی بیش از این نمی توانستند آبروی نداشته خود را ببرند. از سبزهای اموی هم بیش از این انتظاری نمی رفت. به مقدس ترین الگوی مسلمانان توهین کنند و بعد هم مسکوت بگذارند یا توجیه کنند یا اغتشاش گران را همراهی کنند! یا للعجب از این همه حماقت. هاشمی هم اگر موضع نگیرد آبروی خود را به باد داده. تا سه روز که موضع نگرفت! خبرگزاری ها نوشته اند که فائزه اش در بین اغتشاش گران و سبزهای لجنی بوده است!  لابد حق دارد!  چقدر زود و بی سیاست خود را افشا کردند. با خروش میلیونی مردم هوشمند کشورمان، سوراخ موش را هم خواستارند.

- اما مردم ولایت مدار کشورم، خصوصا مردم یزد نشان دادند که چقدر هوشمند هستند و موضع چند احمق روشنفکرنما، هیچ خللی در اراده الی اشان وارد نمی کند. آنچنان راهپیمایی دفاع از انقلاب و رهبری در روز چهارشنبه شلوغ شده بود که فکرش را نمی کردم. کور باد چشمی که نتواند ببیند. بچه های سمپاد هم بودند، مثل بقیه عقلای حسینی و دوستداران اسلام ناب و تبری جویان از اسلام امریکایی. بچه های سمپاد هم در شعار های مردم همراه و همصدا بوند که: ابولفظل علمدار   خامنهای نگه دار/ مرگ بر ... (سران فتنه) / لعن علی عدوک یاحسین  کروبی و میر حسین و خاتمی/ حسین حسین شعار ماست    ولایت افتخار ماست/ خامنه ای کوثر است   دشمن او ابتر است/ یا حسین(ع)/ مرگ بر خاتمی(بارها مردم یزد بر این همشهری ننگین خود لعن فرستادند که از اصلی ترین حامیان اغتشاش گران و کینه توزان به امام حسین (ع) است) / و...

- ان.جی.اوی شخصی انجمن دانش آموختگان سمپاد یزد هم که فقط ادعای آزادگی و اسلام دارد، باز هم فقط نظاره گر بود. انگار هیچ کس در عاشورای حسین(ع) حرمت شکنی نکرده و سوت و کف نزده است. درست مثل سیب زمینی بودند. بی خاصیت و بزرگ! بی اراده و ماست وار. البته یکی از مدیران هیئت موسسش که مدعی اندیشه هم هست(!) در وبلاگش عزاداران حسینی مدافع انقلاب را به هر صفتی که لایق خودش بود، نواخت و اغتشا گران را ستود، ولی بچه های سمپاد باز هم مصممند که راه اسلام انقلابی را در پیش بگیرند و اسیر فریب کاری برخی سران این جمع بی ریشه و سیب زمینی صفت نشوند. من که مدتی است جمع آنها را ترک گفته ام. برخی دوستانم هم همینطور. جمعی که با پز روشنفکری، به خاطر منافع سبزهای اموی و لجنی، حتی حاضر نیستند از امام حسین(ع) هم دفاع کنند. اما بدانند که بچه های سمپاد منتظر اینان نمی مانند و چون گذشته راه مستحکم اسلام علوی را ادامه می دهند. با شناختی که از برخی مدیران این انجمن کوچک دارم، تازه این طلیعه سحر است... به بچه های پاکی که هنوز ماهیت حقیقی برخی مدیران این انجمن را نمی دانند، باز هم هشدار می دهم که:رسوایی های دیگری هم از این افراد بی ریشه در پیش است. اما چه زود اینان هم خود را افشا کردند.

اینها قبلا بهانه می آوردند که موضع گیری سیاسی نداریم و بنده می گفتم که بهانه است و برخی دوستان چیز دیگری می گفتند. این گوی  و این میدان. ببینیم دفاع از امام سوم شیعیان هم موضع سیاسی است! البته بنده جواب انها را حدس می زنم... اینها می دانند که اساسا دین از سیاست جدا نیست و دفاع از تشیع، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است. امروز بی.بی.سی و صدای امریکا و رادیو اسرائیل و غربزدگان داخلی هم خیلی عصبانی بودند. به فرموده امام عزیز،‏ آنها باید از عصبانیت بمیرند.

مطالب مرتبط: دوستی نوشته بود که میر حسین هم از فراماسنرهای نوکر صهیونیسم است.

فوت آقای منتظری و موضع نابجای برخی مدعیان سمپادی  

توهین به حضرت امام و موضع انجمن دانش آموختگان سمپاد یزد 


88/10/10::: 7:17 ع
نظر()
  
  

آقای منتظری هم فوت کرد. همه ما روزی می میریم. مهم این است که چه چیزی همراه خود به ان طرف برده ایم. به فرموده رهبری ما هم امیدواریم خدا وی را بیامرزد. چرا که در زمان انقلاب خیلی کمک امام(قدس سره) کرد، ولی عوض شد. ممکن است هر کدام از ما عوض شویم. خدا عاقبت همه ما را به خیر کند. اما به دلیلی مجبورم چند لینک از پیشینه آقای منتظری و توطئه های گسترده بیت او و دامادش و پسرانش و باند مخوف و جنایتکار مهدی هاشمی معدوم (که حدود 64 نفر، از جمله آیت الله شمی آبادی را در اصفهان کشتند و هنوز هم از ستون های سبزهای اموی محسوب می شوند و به فکر جذب ساده دلان سمپادی و سایر نخبگان هستند.) در وبلاگم بیاورم تا بچه های تیزبین سمپاد، به هوش باشند و فریب بازی های تبلیغاتی و دروغ امثال این مدعیان تاریخ نشناس را نخورند. (در انتهای همین مطلب ببینید.)

ولی متاسفانه برخی مدعیان سمپاد یزد، که من به طورجدی به عملکرد آنها مشکوکم و معتقدم که به نحو بارزی بچه های انجمن سمپاد را دارند بازی می دهند و در راستای اهداف حزب سبز اموی می کشند ولی در ظاهر انکار می کنند، (بد نیست اینجا را ببینید و بیشتر به هوش باشید: وزیر اطلاعات: شناسایی 80 موسسه، بنیاد، صندوق و نهاد بیگانه فعال در جریان فتنه) در وب سایت شان از منتظری طوری نوشته اند که انگار یکی از انقلابیون دوآتشه فوت کرده است. متاسفانه این مدعیان، سطح تحلیل بقیه را هم، چون خودشان نازل فرض کرده اند و هوشیاری بچه های سمپاد یزد و ولایتی بودن یزدی ها را از یاد برده اند و فریب چند نفر محدود اطرافیان خود را می خورند. یادم می آید که این فرد بی ولایت، زمانی که رهبری به یزد آمده بودند، با بی حیایی در وبلاگش نوشته بود:بت پرستی یزدی ها! البته حسادت و نفهمیدن عشق الهی مردم به رهبر عزیز هم، حدی دارد که برخی انسان ها خیلی از این حد عبور می کنند. (اینها که خود را به تدین می زنند، هرگز نمی فهمند که خدا عشق اولیای خود را در دل مردم می اندازد.) بزرگواری رهبر عزیز هم در پیامی که برای فوت منظری دادند و همه نامهربانی ها را فراموش کرده وبرای او طلب مغفرت کردند، واقعا ستودنی و باور نکردنی بود.

- اما لینک ها و مطالب دوستانم در تهران، اصفهان، یزد، شیراز و قم: (قابل توجه کسانی که توان بچه حزب اللهی های سمپاد یزد را که در شهرهای مختلف مشغول فعالیت و درس و زندگی هستند و آرمان های الهی خمینی کبیر را در دل دارند، دست کم می گیرند وخیال می کنند فقط دو سه نفر منتقد دارند و همه عالم انها را قبول دارند! ضمیر مرجع خود را پیدا می کند ویون مثبت، منفی را خواهد یافت...!)

  کشف خانه تیمی مهدی هاشمی و تأکید امام بر رسیدگی قاطع به پرونده 

 روایت حاج سیداحمدخمینی از لحن خشن منتظری در جلسه سران قوا 

 اعترافات تکان‌دهنده مهدی هاشمی، پیام گستاخانه منتظری به امام 

 ماجرای لب‌گشودن مهدی هاشمی درباره جنایاتش و نامه ری‌شهری به منتظری

 وبلاگ فصل انتظار:درباره تشییع منتظری 

 وبلاگ به سوی دولت اسلامی:جنگ نهروان در قم! حاشیه های خواندنی از یک دروغ بزرگ 

 نامه 6/1/1367 امام در خلع منتظری 

 تظاهرات گسترده مردم قم در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات/مشروح 

 تجمع کنندگان در قم خواستار دستگیری و محاکمه فتنه‌گران شدند 

 تحریف تاریخ انقلاب از سوی اعتماد 

 سنگرهای منافقین در قم باید تخریب شود 

 مردم قم در دفاع از ولایت فقیه لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد

مردم قم طی طوماری از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار شدند:عدم صلاحیت مرجعیت صانعی را اعلام کنید

 عکسهای راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم 

 آیت الله نوری همدانی: سکوت در برابر این شعارهای ساختار شکنانه جایز نیست 

 تشکر «منافقین» از منتظری به خاطر دفاع از قاتلان 72 شهید انقلاب 

 وبلاگ آرمانشهر: جمله آخر رنجنامه حاج سید احمد آقا خمینی  

- راستی، سفر دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور شجاع و زمان شناس کشورمان به فارس و استقبال بسیار خوب مردم از وی نیز قابل توجه است. این مطلب ایشان بسیار به جا و قابل تامل بود: دکتراحمدی‌نژاد در میان استقبال پر شور مردم استان فارس:بر فرض که عکس امام را پاره کردید، با دل‌های پر عشق مردم به امام چه می‌کنید؟/ خسارت‌های جنگ جهانی دوم را پس می‌گیریم 


  
  

فعلا این نوشته ها رو که رفقا توی وبلاگ هاشون کار کردند می گذاریم تا بعد:

در فتنه اخیر توهین به امام عزیزتر از جانم توسط حامیان میر حسین موسوی و ضعف دوم خردادی ها در کنترل فتنه و ضعف موسسه تنظیم و نشر آثار امام و رئیسش در دفاع از آرمان های امام راحل، چند نکته مهم را گوشزد می کنم:

حماقت برخی سبزهای اموی و دوم خردادی و طرفداران میرحسین که حتی به مقدسات مردم هم رحم نمی کنند و خود را بیش از گذشته رسوا می کنند. شعار  نه غزه و نه لبنان و جمهوری ایرانی در نفی اسلام سر می دهند و حمایت از مظلوم را از یاد می برند. انگار که مسلمان هم نیستند که مخالف آرمان قدس شریف هستند. اینان جلوی مردم عاقل و مسلمان و نوع دوست ایرانی، خود را رسوا می کنند به خیال اینکه مردم عقل و هوشی ندارند. حمایت کنونی برخی سمپادی ها از اینها در گوشه و کنار وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی شان، از عجایب روزگار است، گرچه دو ماه مانده به انتخابات اوضاع اینقدر واضح نبود و شاید عیبش کمتر بود ولی اکنون مواضع همه کاملا مشخص است و بی.بی.سی. رادیو اسرائیل رسما طرفدار سبزهای اموی هستند و مردم ایران و مسلمانان مخالف اینها هستند و تجمعات شکست خورده اینها شاهد این ادعاست. البته اکثر بچه های سمپاد مغز حمار نخورده اند و عملکرد اینان را می بینند و قضاوت صحیحی دارند و دیگر از طرفداران میر حسین و برخی اعضای سیاسی کار و غیر علمی انجمن دانش آموختگان سمپاد هم تنفر دارند و اهل وطن فروشی و حمایت از بیگانه پرستان و طرفداران ارمان های رادیو اسرائیل و بی.بی.سی. و  رادیو امریکا نیستند.

همچنین برخی مدعیان سمپادی یزدی که ادعاهایشان گوش فلک را کرده است در وبلاگشان از اینها حمایت کردند که این برای انجمن دانش آموختگان سمپاد یزد واقعا خجالت آور است که مدعیان سیاست نشناسی چون ... را به مدیریت برمی گزیند. البته در سیاسی کاری و وایستگی فکری و شاید... برخی اینها به دوم خردادی های افراطی و سفیدی ها در یزد و غربی ها هیچ شکی نیست.(با یک جستجوی ساده مشخص است.) من که از دوستان اینها هستم، از نزدیک اطلاع دارم. برخی سمپادی های ساده دل هم بازیچه اینان هستند گر چه اکثریت سمپادی ها چندان استقبالی از اینها نمی کنند و خودشان هم در سایتشان همین را بارها نوشته اند. اینها باید عیب را در خودشان و مواضع زشت وبلاگ های... و... و... ببینید که باعث فراری شدن بچه های عاقل  سمپاد یزد شده است.. بنده به عنوان یکی از دانش آموختگان سمپاد یزد و تعداد زیادی از دوستان که با هم بوده ایم، هرگز مواضع افراطی و خوخواهانه ...و دوستانش در انجمن دانش آموختگان را قبول نداشته ام و ندارم و اهداف سیاسی اینها را واضح تر از هر چیزی دیده ام.

امیدوارم نهادهای مسئول و سمپادی های یزد هوشیار باشند که بازیچه دست اینان قرار نگیرند. البته واضح است که این انجمن معدودی از دانش آموختگان قدیمی سمپاد، ادعای نمایندگی همه سمپادی های یزد را می کند ولی هرگز چنین نیست و مدیر مدرسه باید مواظب اینها باشند که با تفکرات غربگرایانه و علم گرایانه افراطی (ساینتیستی) برخی این انجمنی ها، خام نشوند وبه آنها اجازه فعالیت روی مغز جوانان معصوم و ورودی های جدید سمپاد را ندهند. یک سوال منطقی: اگر واقعا این انجمن دانش آموختگان سمپاد یزد ادعای شرافت و علمیت و بی طرفی دارد، چرا این حرکت زشت را محکوم نمی کند؟!


88/10/2::: 3:32 ص
نظر()