سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد مرگ کند، خداوند دوستش خواهد داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :44
بازدید دیروز :22
کل بازدید :169367
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/6
11:10 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

باز هم فتنه در شهر ما (یزد) سر برآورد و به زشت ترین صورت ممکن، خود را نمایاند. البته این فتنه نیز مانند وقایع شش ماهه اخیر فتنه جویان را رسوا می کند. ای کاش نهادهای قضایی و امنیتی استان عوامل فتنه را صریحا معرفی کنند تا دروغگو رسوا شود. عده ای خودسر(شاید هم تابع سازمان های جاسوسی غربی) و احمق، درب منزل شهید صدوقی را که امروز هم دفتر امام جمعه یزد است، به آتش کشیدند و آن را به گردن  لباس شخصی های  افراطی انداختند. اما این لباس شخصی ها کیستند و از که فرمان می گیرند؟ شاید چند سوال ساده، این مطلب را روشن کند.

اول باید بگویم که اقای صدوقی فرزند شهید صدوقی و از اعضای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و از دوستان خاتمی هستن ولی ایشان به خلاف بسیاری از دوم خردادی ها تند نیستند و محافظه کاری ایشان و همکاری ایشان با استاندار حزب اللهی یزد، آقای فلاح زاده و گروه های ولایی یزد، خوب است. تا حدی که یادم نمی رود، وقتی افراطیون غربگرا می خواستند آغاجری را به یزد دعوت کنند با همکاری مشترک بچه های حزب اللهی و اقای صدوقی این فتنه از یزد برطرف شد و آغاجری مجوز ورود به یزد را نیافت.  ?- از گسترش فتنه چه کسانی سود می برند؟ سبزهای امریکایی یا حزب اللهی ها؟ چه کسی اصل این فتنه های اخیر را درست کرد و ادامه می دهد و هر روز حرمت می شکند؟

?- چه کسی جزسبزها، از اینکه آقای صدوقی مقابل مردم حزب الله یزد قرار بگیرد،سود می برد؟ به نظر می رسد این عمل انتقام غربگرایان افراطی از حجه الاسلام صدوقی بود که در راهپیمایی علیه فتنه جویان عاشورا در یزد در صف اول در کنار عموم مردم حزب الله یزد قرار گرفته بود. باید سازمان های اطلاعاتی سرنخ های فتنه را در میان افراطیون تهران و سبزهای آمریکایی بجویند که طالب فتنه اند.

?- واقعا کدام عقلی باور می کند که بچه های حزب اللهی منتقد آقای صدوقی که سالهاست با وجود انتقاداتی که به ایشان و مشی سیاسی و اقتصادی وی دارند، اما برای حفظ حرمت نماز جمعه و نمایندگی ولی فقیه، در نمازجمعه به نحو بارزی شرکت می کنند، عامل این عمل زشت و غیر شرعی باشند؟ البته از سایت هایی چون پارلمان نیوز و کلمه که جز دروغ نمی گویند تعجبی نیسات که این نسبت را به منتقدین آقای صدوقی بدهند، چرا که بیشترین سود را عناصر سبز افراطی یزد، که عده بسیار قلیلی هستند و در انزوای کامل هستند، می برند که روابط آقای صدوقی و بچه های حزب اللهی یزد خراب شود.

?- کدام فرد ولایی حاضر است در روزی که رهبر معظم دعوت به قانون کرده اند همچین عمل زشتی را مرتکب شود؟ قطعا مخالفین رهبری که می خواهند حرف های ایشان به کرسی ننشیند مسبب این عمل غیراخلاقی و حرمت شکنانه هستند. والا رهبران تئوریک ولایی هخا در یزد، اعم از استاد شایق و استاد عاصی و حاج آقای صدر الساداتی و حر زاده و مهدوی و ... به اعتدال و تدبر و مشی فرهنگی مشهورند و حتی سبزهای اموی هم به این امر معترفند.

?- استاندار حزب اللهی یزد، سپاه الغدیر استان یزد، طلاب بسیجی استان، فرمانداران بسیجی یزد و تمام گروه های حزب الله یزد، این عمل زشت را محکوم کرده اند. قطعا سود بچه های ولایی یزد در این است که روابط خود با آقای صدوقی را که محافظه کار و معتدل تر از افراطیون سبز است، حفظ کنند و با ایشان روابط گرمی داشته باشند. مرام حزب الله آتش زدن درب خانه نماینده ولی فقیه نیست. این از محالات است. قطعا عناصر برنامه داری، این عمل زشت را مرتکب شده اند تا فتنه را شعله ور کنند ولی مردم هوشیارتر از این حرف ها هستند و توهین کنند گان به امام حسین علیه السلام رد روز عاشورا را فراموش نکرده اند.

?-عملکردبرخی مطبوعاتی ها بسیار مضحک و رذیلانه بود. به دو نمونه اشاره می کنم تاشاد شوید!  اولا: آقای محمد رضاشوق الشعرا باید این تحلیل زشت و آبکی خود را (اینجا را ببینید) اصلاح کند وبیش از این خود را رسوا نکند. شاید هم ایشان با توهین کنندگالن ارتباط داشته باشد که اینقدر مطمئن سخن گفته است. البته سایت پارلمان نیوز و کلمه و دهها سایت کذاب سبز اموی دیگر، که رسوا هستند و نیاز نیست رسوایی خود را اصلاح کنند. آنها باید دروغ بگویند که اگر دروغ نگویند، عجیب است. ثانیا: سایت صهیونیستی دویچه وله آلمان هم که از حامیان جدی سبزهای لجنی است، آبروی نداشته خود را برد. عین مطلب را خودتان ببینید و به حماقت دشمنان اسلام کمی بخندید (اصلا ایت الله دستغیب در یزد دفتری ندارند):

سایت دویچه وله: دفتر آیت‌الله دستغیب(!) در یزد به آتش کشیده شد!!!!

بعد از ظهر روز جمعه، عد‌ه‌ای که پایگاه خبری پارلمان نیوز آنها را «افراطیون و عوامل خودسر» نامید اقدام به آتش زدن دفتر آیت‌الله دستغیب و همچنین دفتر نماینده‌ی ولی فقیه در استان یزد کردند. پارلمان نیوز می‌نویسد، اقدام این افراد بعد از خطبه‌های نماز جمعه‌ی یزد به امامت آیت‌الله صدوقی انجام شد. این پایگاه اینترنتی حملات هفته‌های گذشته مانند حمله به بیت آیت‌الله دستغیب و آیت‌الله العظمی صانعی را «سازماندهی شده» می‌داند و می‌نویسد که محمدرضا تابش، نماینده‌ی مردم اردکان و دبیر کل فراکسیون خط امام مجلس، پیش از این طی نامه‌ای به علی لاریجانی،‌ رئیس مجلس، خواستار شناسایی این افراد و برخورد و جلوگیری از اقدامات آنها شده بود. http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5100193,00.html


88/10/22::: 3:50 ص
نظر()