سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملعون است، ملعون است دانشمندی که به سوی پادشاهی ستمگر می رود و به او در ستمش یاری می رساند [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :16
کل بازدید :169255
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/1/31
1:11 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

- واقعا خدا را شاکرم که در ایامی زندگی میکنم که  هوشمندی و بصیرت مردم مسلمانم و رسوایی گندم نمایانان جو فروش را شاهدم.

- خدا را شکر می کنم که دشمنان این مردم و سیاسی کاران بی ریشه، اینقدر احمقند که به حلقه به گوشان خیابانی اشان حکم کردند که گورشان را در عاشورای 1431 بکنند و آنها را در زباله دان تاریخ دفن کنند. میرحسین موسوی و کروبی و خاتمی بیش از این نمی توانستند آبروی نداشته خود را ببرند. از سبزهای اموی هم بیش از این انتظاری نمی رفت. به مقدس ترین الگوی مسلمانان توهین کنند و بعد هم مسکوت بگذارند یا توجیه کنند یا اغتشاش گران را همراهی کنند! یا للعجب از این همه حماقت. هاشمی هم اگر موضع نگیرد آبروی خود را به باد داده. تا سه روز که موضع نگرفت! خبرگزاری ها نوشته اند که فائزه اش در بین اغتشاش گران و سبزهای لجنی بوده است!  لابد حق دارد!  چقدر زود و بی سیاست خود را افشا کردند. با خروش میلیونی مردم هوشمند کشورمان، سوراخ موش را هم خواستارند.

- اما مردم ولایت مدار کشورم، خصوصا مردم یزد نشان دادند که چقدر هوشمند هستند و موضع چند احمق روشنفکرنما، هیچ خللی در اراده الی اشان وارد نمی کند. آنچنان راهپیمایی دفاع از انقلاب و رهبری در روز چهارشنبه شلوغ شده بود که فکرش را نمی کردم. کور باد چشمی که نتواند ببیند. بچه های سمپاد هم بودند، مثل بقیه عقلای حسینی و دوستداران اسلام ناب و تبری جویان از اسلام امریکایی. بچه های سمپاد هم در شعار های مردم همراه و همصدا بوند که: ابولفظل علمدار   خامنهای نگه دار/ مرگ بر ... (سران فتنه) / لعن علی عدوک یاحسین  کروبی و میر حسین و خاتمی/ حسین حسین شعار ماست    ولایت افتخار ماست/ خامنه ای کوثر است   دشمن او ابتر است/ یا حسین(ع)/ مرگ بر خاتمی(بارها مردم یزد بر این همشهری ننگین خود لعن فرستادند که از اصلی ترین حامیان اغتشاش گران و کینه توزان به امام حسین (ع) است) / و...

- ان.جی.اوی شخصی انجمن دانش آموختگان سمپاد یزد هم که فقط ادعای آزادگی و اسلام دارد، باز هم فقط نظاره گر بود. انگار هیچ کس در عاشورای حسین(ع) حرمت شکنی نکرده و سوت و کف نزده است. درست مثل سیب زمینی بودند. بی خاصیت و بزرگ! بی اراده و ماست وار. البته یکی از مدیران هیئت موسسش که مدعی اندیشه هم هست(!) در وبلاگش عزاداران حسینی مدافع انقلاب را به هر صفتی که لایق خودش بود، نواخت و اغتشا گران را ستود، ولی بچه های سمپاد باز هم مصممند که راه اسلام انقلابی را در پیش بگیرند و اسیر فریب کاری برخی سران این جمع بی ریشه و سیب زمینی صفت نشوند. من که مدتی است جمع آنها را ترک گفته ام. برخی دوستانم هم همینطور. جمعی که با پز روشنفکری، به خاطر منافع سبزهای اموی و لجنی، حتی حاضر نیستند از امام حسین(ع) هم دفاع کنند. اما بدانند که بچه های سمپاد منتظر اینان نمی مانند و چون گذشته راه مستحکم اسلام علوی را ادامه می دهند. با شناختی که از برخی مدیران این انجمن کوچک دارم، تازه این طلیعه سحر است... به بچه های پاکی که هنوز ماهیت حقیقی برخی مدیران این انجمن را نمی دانند، باز هم هشدار می دهم که:رسوایی های دیگری هم از این افراد بی ریشه در پیش است. اما چه زود اینان هم خود را افشا کردند.

اینها قبلا بهانه می آوردند که موضع گیری سیاسی نداریم و بنده می گفتم که بهانه است و برخی دوستان چیز دیگری می گفتند. این گوی  و این میدان. ببینیم دفاع از امام سوم شیعیان هم موضع سیاسی است! البته بنده جواب انها را حدس می زنم... اینها می دانند که اساسا دین از سیاست جدا نیست و دفاع از تشیع، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است. امروز بی.بی.سی و صدای امریکا و رادیو اسرائیل و غربزدگان داخلی هم خیلی عصبانی بودند. به فرموده امام عزیز،‏ آنها باید از عصبانیت بمیرند.

مطالب مرتبط: دوستی نوشته بود که میر حسین هم از فراماسنرهای نوکر صهیونیسم است.

فوت آقای منتظری و موضع نابجای برخی مدعیان سمپادی  

توهین به حضرت امام و موضع انجمن دانش آموختگان سمپاد یزد 


88/10/10::: 7:17 ع
نظر()