سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :6
کل بازدید :169316
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/5
11:46 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

آقای منتظری هم فوت کرد. همه ما روزی می میریم. مهم این است که چه چیزی همراه خود به ان طرف برده ایم. به فرموده رهبری ما هم امیدواریم خدا وی را بیامرزد. چرا که در زمان انقلاب خیلی کمک امام(قدس سره) کرد، ولی عوض شد. ممکن است هر کدام از ما عوض شویم. خدا عاقبت همه ما را به خیر کند. اما به دلیلی مجبورم چند لینک از پیشینه آقای منتظری و توطئه های گسترده بیت او و دامادش و پسرانش و باند مخوف و جنایتکار مهدی هاشمی معدوم (که حدود 64 نفر، از جمله آیت الله شمی آبادی را در اصفهان کشتند و هنوز هم از ستون های سبزهای اموی محسوب می شوند و به فکر جذب ساده دلان سمپادی و سایر نخبگان هستند.) در وبلاگم بیاورم تا بچه های تیزبین سمپاد، به هوش باشند و فریب بازی های تبلیغاتی و دروغ امثال این مدعیان تاریخ نشناس را نخورند. (در انتهای همین مطلب ببینید.)

ولی متاسفانه برخی مدعیان سمپاد یزد، که من به طورجدی به عملکرد آنها مشکوکم و معتقدم که به نحو بارزی بچه های انجمن سمپاد را دارند بازی می دهند و در راستای اهداف حزب سبز اموی می کشند ولی در ظاهر انکار می کنند، (بد نیست اینجا را ببینید و بیشتر به هوش باشید: وزیر اطلاعات: شناسایی 80 موسسه، بنیاد، صندوق و نهاد بیگانه فعال در جریان فتنه) در وب سایت شان از منتظری طوری نوشته اند که انگار یکی از انقلابیون دوآتشه فوت کرده است. متاسفانه این مدعیان، سطح تحلیل بقیه را هم، چون خودشان نازل فرض کرده اند و هوشیاری بچه های سمپاد یزد و ولایتی بودن یزدی ها را از یاد برده اند و فریب چند نفر محدود اطرافیان خود را می خورند. یادم می آید که این فرد بی ولایت، زمانی که رهبری به یزد آمده بودند، با بی حیایی در وبلاگش نوشته بود:بت پرستی یزدی ها! البته حسادت و نفهمیدن عشق الهی مردم به رهبر عزیز هم، حدی دارد که برخی انسان ها خیلی از این حد عبور می کنند. (اینها که خود را به تدین می زنند، هرگز نمی فهمند که خدا عشق اولیای خود را در دل مردم می اندازد.) بزرگواری رهبر عزیز هم در پیامی که برای فوت منظری دادند و همه نامهربانی ها را فراموش کرده وبرای او طلب مغفرت کردند، واقعا ستودنی و باور نکردنی بود.

- اما لینک ها و مطالب دوستانم در تهران، اصفهان، یزد، شیراز و قم: (قابل توجه کسانی که توان بچه حزب اللهی های سمپاد یزد را که در شهرهای مختلف مشغول فعالیت و درس و زندگی هستند و آرمان های الهی خمینی کبیر را در دل دارند، دست کم می گیرند وخیال می کنند فقط دو سه نفر منتقد دارند و همه عالم انها را قبول دارند! ضمیر مرجع خود را پیدا می کند ویون مثبت، منفی را خواهد یافت...!)

  کشف خانه تیمی مهدی هاشمی و تأکید امام بر رسیدگی قاطع به پرونده 

 روایت حاج سیداحمدخمینی از لحن خشن منتظری در جلسه سران قوا 

 اعترافات تکان‌دهنده مهدی هاشمی، پیام گستاخانه منتظری به امام 

 ماجرای لب‌گشودن مهدی هاشمی درباره جنایاتش و نامه ری‌شهری به منتظری

 وبلاگ فصل انتظار:درباره تشییع منتظری 

 وبلاگ به سوی دولت اسلامی:جنگ نهروان در قم! حاشیه های خواندنی از یک دروغ بزرگ 

 نامه 6/1/1367 امام در خلع منتظری 

 تظاهرات گسترده مردم قم در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات/مشروح 

 تجمع کنندگان در قم خواستار دستگیری و محاکمه فتنه‌گران شدند 

 تحریف تاریخ انقلاب از سوی اعتماد 

 سنگرهای منافقین در قم باید تخریب شود 

 مردم قم در دفاع از ولایت فقیه لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد

مردم قم طی طوماری از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار شدند:عدم صلاحیت مرجعیت صانعی را اعلام کنید

 عکسهای راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم 

 آیت الله نوری همدانی: سکوت در برابر این شعارهای ساختار شکنانه جایز نیست 

 تشکر «منافقین» از منتظری به خاطر دفاع از قاتلان 72 شهید انقلاب 

 وبلاگ آرمانشهر: جمله آخر رنجنامه حاج سید احمد آقا خمینی  

- راستی، سفر دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور شجاع و زمان شناس کشورمان به فارس و استقبال بسیار خوب مردم از وی نیز قابل توجه است. این مطلب ایشان بسیار به جا و قابل تامل بود: دکتراحمدی‌نژاد در میان استقبال پر شور مردم استان فارس:بر فرض که عکس امام را پاره کردید، با دل‌های پر عشق مردم به امام چه می‌کنید؟/ خسارت‌های جنگ جهانی دوم را پس می‌گیریم